Minousch - dressyrträning - 06/01-11

Idag eller igår nu då klockan är snart 1, så tränade jag för Charlotte och det gick sååå j*vla bra! Så fin är min lilla prinseza <3 Går inte att förklara, sjukt fin var hon i alla fall. Det var myckt folk där och tittade, och jag fick höra kommentarer som "Är det din egen häst? va fin hon är" och "om bara min häst gick sådär!" Charlotte sa tom. " du har en vääldigt fin häst Emma!" jag blir så glad när jag får höra sånt då jag ibland tvivlar på om hon kommer att bli något bra över huvud taget. 

Mamma var med så jag fick henne att filma lite i slutet så det kommer upp på bloggen här någon dag. Jag vill inte ha kommentarer som "det där var ju inte alls bra" eller liknande, om du får se skillnaden mellan hur hon gick när jag fick henne och nu så kanske du ändrar dig.

Älskar dig Minna <333 (L)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0