Nu är hästarna ny klippta och fina

Idag har vi klippt Minna och Pors. Minna fick en helklippning men jag lämnade en padd i sadelläget, Pors fick också en helklippning men vi lämnade huvudet. Minna var hur cool som hälst. Jag klippte henne i ansiktet och på ögonlocken och hon stod där hur snällt som hälst och vi hade inget lungnande eller bomull i öronen :) Så snäll är min tjej <333 Pors var lungn först men när vi kom till benen så tyckte han inte det var roligt längre, då började han trampa runt lite.
Det tog 5 timmar att klippa båda två. Så nu är jag trött! 
Imån är det hoppträning kl 11 så det blir till att gå upp tidigt.

Minna innan dressyrträningen för Ammie förra söndan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0