Nya året startar precis som förra med träning träning och mer träning!

Hej hej alla jag upptäckte nu att ni inte fått min nyårs hälsning så ni får den nu! GOTT NYTT ÅR! haha ^^

Jag har inget direkt nyårslöfte men jag lovar att 2011 skall bli mitt och Minnas år!

Årets första dressyrträning gick dock skit men men vi hade inte tränat dressyr på ett tag så ja vi ska ha dressyr träning igen på torsdag för en som heter charlotte så hoppas vi att det går bättre då ;D Tills dess träna träna träna!!!

Idag orkade jag dock inte, jag vet så får man inte göra men så blev det idag. Jag har inte mått särskilt bra sen nyårsafton så jag får ta igen mig lite tills imån då jag ska rida igen.

Jag måste försöka planera mina veckor lite bättre hitils så har det blivit dressy nästan varje gång jag ska rida då jag inte planerat något i förväg XD Jag måste varijera mer med tex uteritter markarbete hoppning vila mm.

Nu ska jag gå ut i stallet och fixa!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Jossan & Nessie

SV: Tack! :)

2011-01-03 @ 20:03:04
URL: http://goodness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0