Sista dressyrträningen för Charlotte

Idag har jag haft den sista dressyrträningen för Charlotte innan jag åker tillbaka till skolan på söndag, det känns lite tråkigt men vi har gjort enorma framsteg på bara 3 träningar.
När vi började träningen idag så var Minna lite stel men det släppte ganska snabbt. Jag tycker att hon är väldigt fin nu, det ända är att hon inte ricktigt vill vara innåt stäld i vänster varv utan jag måste vara där och trycka hela tiden.
Men men vi måste ju ha någonting att jobba med, det hade inte varit kul om allting alltid gick supper bra och det hade inte varit någonting att förbättra.
Vi måste ju ha någonting att göra de närmsta åren ^^

Är det bara jag som har problem med blogg.se? Det är delvis därför de har varit så dålig update. Men det är självklart också pga att jag praktiserar och som jag här berättat tidigare inte kommit in fören sent och då inte orkar blogga.

Godnatt x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0