Bilder + film från Nordhalland 6/6-11

95cm avd A bed A:0+A:0

95cm avd B


En sak som jag har lagt märke till är att hon inte hoppar med så mycket rygg längre. Jag tror detta beror på att hon tycker det är för lågt. Problemet är att när det blir högre så är det större press på mig att lägga henne rätt på hinnder och gör jag inte det så stannar hon. Så lösningen är igentligen att jag MÅSTE lära mig att i alla lägen lägga henne rätt på hinnder och värkligen jobba henne imellan och inte bara mes rida.

+ sänka handen. Vad är det jag gör igentligen, kör bil? (syns inte på dessa bilder)


17 fel.
 
Jag vet inte var de fick 12 hinderfel ifrån men de räknade väl när jag gick tillbaka och visade Minna hindret som ett tredje stopp men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0