Dagen

Nu skall jag snart lägga mig och sova, imån ska jag jobba från 13 till 20 så det blir stallet på förmiddagen.

Idag red jag lite bomnövningar med Minna. Det var väldigt varmt ute och hon var seg. Hon var också väldigt stel. Stundvis kändes hon inte riktigt ren... Hoppas att detta bara var tillfälligt. Hon ville inte gå fram över huvudtaget och när jag ställde och formade henne på volt (främst i högervarv) så stönade hon...
Hon kanske bara var stel från igår. Imorgon skall hon iaf få ta det lungt och vila. Stackarn har inte vilat på länge nu.

Dagens outfit. Visst syns det tydligt att hon har lagt på sig på magen och en massa muskler redan! :D

Minna och Cassie ikväll när jag var uppe och slängde på Minna ett täcke. <333

Nej nu ska jag sova!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0