Tävling Nordhalland 6/6-11

Nu var de längesedan... förlåt ^^ Men jag kan iallafall säga att jag har varit och tävlat på Nordhalland idag, och det gick jättebra. Vi hoppade 95cm A:0+A:0 och 95cm i avd B.
Jag glömde dock bort banan en kort stund första rundan så jag kom väldigt snett på en stor oxer så hon stoppade (verkligen inte Minnas fel) På hindret efter det så stoppade hon också en gång men sedan flöt det på bra.
I avd B så gick det över förväntan. Det var 30 grader ute och svetten rann XP Men Minna var taggad till 1000. Hela banan gick ass bra. Hon hoppade jättefint. Hon tveka lite på oxern vi stoppade på i förra klassen men det gick bra. I slutet av banan började dock krafterna tryta och hon stoppade på näst sista två gånger.

Hur som hälst, jag är nöjd för det känndes bra och Minna tyckte det var kul!

Nu taggar vi gärnet till alla tävlingar i sommar!
Tidigt imorgon bitti bär det av mot Plönninge för sista veckan som etta! Datan får stanna hemma så uppdateringen kommer vara usel några dagar till. HÅLL UT!

Nu skall jag dra upp till stallet och flytta Minna till natt hagen. Första naten ute för Minna inatt.

Byee! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0