Tillbax till bonneland...

Jaha nu är man då tillbax till bonneland... Längtar redan hem. Jag menar vad skall man göra av kvällarna när man inte har någon häst att sköta om??! Men det blire till att plugga då det är prov i matte biologi och genetik denna veckan sedan har vi också en läslogg som skall in och vårat "kärleks uppdrag" haha jag vet att det där lät fel, missförstå mig inte XP

Jag stannade hemma lite längre och åkte i eftermiddags istället. Så jag hann fixa med Minna innan jag åkte. Jag borstade henne en lååång stund tyckte båge jag och älsklingen var mysigt. Sedan longerade jag henne i ca 30 min. Hon var jätte lyhörd, jag behövde bara höja spöt och smaka en gång för att hon skulle gå upp en gångart och bara sänka spöt och prooa så saktade hon av. Hon jobbade på jattebra, fin är min tjej <3 

Sedan har jag då rest från kl 15.45 till 19.30 och då har jag åkt bil - buss - tåg - buss - buss - buss - gång i 1 km. Så när jag kom fram var jag rätt så trött, så jag tog en dusch lång.

Ne nu blire plugg!!! Biologiprov imån.

Byee <3

Kommentarer
Postat av: evelina Larsson

vad kul att du och minna har det bra, och att det går bra med ridningen :)

2011-06-10 @ 15:24:40
URL: http://lovealladin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0