Tävlig på G!

Ändrade planer, det blir hopp clear round på FRK imorgon onsdag och lokal hopptävling på Himledalen på Söndag. Dock vet jag inte vilka klasser jag skall hoppa.

80 cm känns för lågt. 1 m klarar vi igentligen men jag vill inte gå för fort fram. Så det blir antagligen att jag hoppar 90/90 cm på clear rounden och 90/100 cm på Himledalen.

Låter det bra? Jag tror det. Jag vet att det igentligen är lite tajt melan tävlingarna men man får passa på när det är tävlingar. Det var antingen nu på onsdag och söndag eller söndag och nästa onsdag och det är ju ännu närmre.
Jag har ännu inte planerat outfit. Kan ni hjälpa mig?

Antingen... Grön

eller... Rosa

eller... Svart

eller... Blå/röd

+ huva +
eller... Vit/blå
 + blå luva.

Alla outfits med svarta läder skydd förutom den blå/röda.

Så vad tycker ni?

Alla Svarar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0