Halmstad travet!

Ikväll var jag mf från plönninge på Halmstad travet, vi fick cheka in Peter Untersteiners stall med 100 hästar, och han berättade lite och visade en av  sina finaste hästar, sedan gick vi upp till banan och kollade in lite lopp som förövrigt Peter Untersteiner van två stycken av. En med hästen Abano Suit som är väldigt nära släkt med Cikko Suit som jag ägde förut ^^ lite kul.

Alla plönninge elever delade ut priserna på plönninge loppen ikväll, här till tidigare nämda Peter Untersteiner. Jag är brunetten i röd jacka närmast Peter till vänster på bilden :P

Bilden finns på halmsta travets hemsida och om någon kollade på loppen på tv:n ikväll så filmades vi också!

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV prova ett Waterfordbett eller ett annat bett som är mer delat än 3-delat:) Det svåra med hästar som är så i munnen är att inte bli hängande i handen själv, mycket sitsträning och rida med sätet och benen.

2011-04-05 @ 21:47:36
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: Jenny Norrgård

Kul!! jag brukar också vara prisutdelare på travtävlingar :)

2011-04-06 @ 20:10:54
URL: http://kallblodochvarmblod.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0