Johan träning 17/3-11

Johan Lundin träning igår och det gick sjukt bra! Vi hoppade mycket omhoppningshinnder när vi hoppar de så snett att man nästan hoppar över stöden. Det var många långa distanser och de kom vi bra på, det var första gången vi hoppade i det nya underlaget och det var väl inte världens bästa för det var så gypt på vissa ställen vå vi var påväg att gå omkull en gån i en skarp sväng fån oxer till kombination. Kombinationen då... ja det var ju normalt avstånd i den och det låg desutom på ca 1m med en lång oxer in, men det klarade vi som ingenting. Det är Minnas självförtroende som begränsar oss, inte det att hindren är "läskiga" för hon tittar aldrig på någonting., utom det är när vi kommer lite nära eller att jag inte riktigt sköter mig XP som hon vägrar, men nu var det längesedan.

Nu är vi ricktigt taggade inför söndagens tävling! På måndag så har alla specialidrottare dessutom obligatorisk stilhoppning. Inte så smart att ha det dagen efter tävlingen. Men men vi ska ju bara hoppa en klass på söndagen så hon kommer ju knappast vara slutkörd.


Nu ska jag sticka till stallet och rida. Ronja och jag ska rida varandras hästar en liten stund så det kommer nog bilder och filmer på det senare.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0