Lokal tävling Plönninge RF 20/3-11

Häst: Minousch

Klass: 90 cm bed A

Resultat: 0:a tid 44,68 s

Kommentar: På framridningen/hoppningen så var hon jätte fin:D Vi hoppade bara en gång på vardera hinder men det räckte, hon var så fin. Vi gick in på banan och jag känner hur hon taggar. Vi hoppar banan och 0:ar, ritten kändes jättebra. Jag svängde lite snävt mot fyran men det störde inte, det språnget blev väldigt bra ändå. När jag såg tiden sedan så undrar jag om det kanske gick lite fort, alla andra hade 49 s eller långsammare. Men det kändes och såg inte snabbt ut, det var ju inte stilhoppning så det gör inget, det var lite synd det inte var "på ricktigt" då hade vi vunnit, eller ja de har inte lagt upp resultaten på equipe än så jag vet inte som jag skulle vunnit men endå XP 

Jag var sjukt nervös imorse eftersom det inte hade gått bra alls att rida henne i förrgår, igår gick det dock bra men jag var rädd att det inte skulle gå bra idag pga i förrgår. Men det gjorde det ju ^^

Film kommer i kväll, jag skall bara redigera den lite. Bilder kommer också när pappa skickat dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0