Någon som vet någon som skall fota på tävlingarna på söndag???

Ridpasset idag gick skit,det var många i lilla ridhuset för att stora är förberedd för tävlingarna i helgen. Ridpasset började bra men sedan... nej jag vill inte berätta det nu men det slutade ändå okej. Det blev inga filmer eller bilder och Ronja och jag red inte varandras hästar heller men det får bli en annan gång.

Stalltjänst i helgen jippie not >.< men jag får iallafall titta lite på tävlingarna, jag skall dessutom försöka att klämma in lite funktionärstjänst som är obligatorisk för specialidrottare :I

Någon som vet någon som skall fota på tävlingarna på söndag???

Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon :P

Kommentarer
Postat av: Felicia Nilsson

www.paulinalesek.se fotade :)

2011-04-01 @ 16:24:46
URL: http://morgondagensryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0