Pizza och film på fredag kväll!

Nu har jag precis kollat på filmen "O Brother, Where Art Thou?" och ätit pizza :P Det var en väldigt fin men också väldigt rolig film, som jag rekomenderar om man är lite depp någon dag.

Hoppträningen för johan igår gick väl hyfsat bra, eller Minna hoppade ju fint men hon var lite seg nästan så jag fick sitta och driva, driva driva. Vi hoppade många långa distanser, kombination, serier mm och det gick väl bra det var väl bara det att Minna var lite seg då men sissta gången vi hoppade serien och kombinationen så blev det jätte bra. Avståndet var perfekt och hon rundade ryggen ricktigt snyggt, jag var med över hindret med hand mm. Jag är jätte nöjd. Det gör inget att hon var lite trött, vi har ju tränat så mycket nu det sista. Träningar och tävlingar och nästan inga vilo eller lungnare dagar. Så nu ska vi ta det lite lungnare fram till nästa tävling.

Bild från tävlingen på Plönninge 20/3 - 2011

Idag red jag ett ganska så hårt dressyrpass i paddocken och det började jätte bra och sedan var det okej, hon var fortfarande lite seg.

Imorgon kör vi lite lätt longering eller tömkörning. På söndag rider vi ut och på måndag får hon vila. Jag skall dessutom i helgen ta hand om Ronjas och Josefins hästar och rida/longera dem. Så jag har att göra (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0