Harplinge 15/5 - 11

Idag har jag tävlat på harplinge RK. Jag hoppade 80 och 90 cm i avd B. Jag kännde att jag bara ville få en posetiv kännsla igen och då hoppade lägre. Riktigt nöjd är jag. Stoppade dock på ettan i båda klasserna men man kan ju ändå förstå det efter vad som hände på förra tävlingen. Fin var hon i allafall.

Fick två bilder av Emma S som Hanna fotat.


Senare kommer även bilder från fotagraferna som var där och även filmer :D

Ne nu ser det ut som det snart kommer att börja regna så jag får åka och ta in älsklingen <3 Sedan ska jag åka och köpa pizza och tjocka mig med ikväll tillsammans med masssssa plugg -.-

Btw. Min förra häst Cikko tävlade idag med sin nya ägare Anna i dressyr och de fick 62% STORT GRATTIS till dem!!!

Hejdå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0