Dagens händelser so far!

Än så länge har jag inte gjort så mycket idag. Kämpat för att komma ur sängen, ätit frukost och haft en seg svenska lektion.
Nu har vi kunskapstorg. Där man får jobba med vad man vill, var man vill. Så jag har bäddat ner mig i sängen med en godisskål (onyttig jag är xP) och skall plugga engelska inför nationella på fredag.

Jag pluggar bäst när jag är själv. Någon mer som är sånn?

I eftermiddag börjar vi våra estetiska val. Jag har valt photoshop. Kul att få lära sig lite mer om de + att få programmet gratis ;)



Kram
//Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: aha fan så gött :) hoppas han hittar ngn fin då;)

2011-11-16 @ 10:59:25
URL: http://ridehorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0