Lördag - snabb repris!

Igår startade jag dagen vid 12.00. Då sprang jag ner till tvätt rummet för min tvätt tid är var bara till 14. Vad får jag då se? Jo, det är någon som tvättar på min tvätt tid. IGEN!!! JAg blir sååå trött. Jag fick vänta tills deras maskiner var klara och då slänga in mina första. Sedan stack jag iväg och handlade och tankade. När jag kom tillbacka tvättade jag yterligare en omgång. Under tiden så städade och diskade jag på rummet. Seadn hängde ajg tvätten som inte fick tummlas.

Vad jag skulle komma till under denna långa förklaring var att jag inte satte mig och åt frukost försen kl 14.30!!! Lite lite sent kanske. JAg tittade på världscup hoppningen i Stuttgart och sedan vid 15.30 bar det av mot stallet.

När jag kom hem så lagade jag mat med Julia och tittade på One Tree Hill. Sedan runt 22 tiden så kom Rebecca. Så då satt vi och pratade i två och en halv timma innan vi alla däckade.

Halv sex i morse vaknade jag av Julias och Rebeccas alarm. Det var dax för dem att sticka till stallet och fodra. Jag gick som en sombie till mitt rum. Och däckade åter igen på min igen säng. Jag vaknade nu vid halv 12 och sitter nu och äter, åter igen en SEN frukost och kollar på One Tree Hill.


Helg, är det inte härligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0