Orkan?

Jag insåg i stallet att jag inte skulle kunna ta mig hem med moppen och gå var inget alternativ då det trillade träd lite här och var. Som tur var så fick jag sjutts av några andra som också skulle hem som, som tur var hade bil. Nu sitter jag på rummet och bara väntar på att någonting flyger in genom fönstret. Tegelpannorna flyger ner och eftersom jag bor på övervåningen med sne tack så låte det som FAN varenda gång några flyger. Snart kommer Rebecca hit, hon skall sova här, så vi kan hålla varandra sällskap.  Det blir till för henne att springa mellan våra hus då det är där alla takpannorna flyger. Jag får stå och hålla dörren öppen. Hoppas vi överlever!

Nej nu flyger fan taket av snart :S

Läs här om instälda tåg och färgor och om ström avbrotten i Halland och Skåne!

Kommentarer
Postat av: Sandra och Doris

Vilken bra blogg du har! Kika gärna in på min ridtravare.

2011-11-28 @ 11:17:15
URL: http://sandrasn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0