Biffen

Träningen i lördags gick sjukt bra! Han gick som en grand prix häst igen. Ammie började att rida honom och konstaterade att han har haft lite handbroms. Men hon fick igenom honom så att han lyssnade på en gång när hon bad om något utan fördröjning. Sedan när jag red gick det såå bra. Jätte fin var han, men jag måste erkänna att det var jobbigt ;P
I söndags så försökte jag rida igenom detta, det gick bra men han hade fortfarande liiite handbroms i galoppen.

Igår skrittade jag ut med Rebecca och Nelson i 40min. Han skrittade verkligen igenom kroppen.

Så idag då j*vlar ska det gå bra!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Veronica -En hoppryttare med ambitioner

Svar: Jag har ett par Veredus stövlar som är extra höga, och det finns gott om plats för ett par högre stövlar :)

2011-10-09 @ 23:12:30
URL: http://veronicasroka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0