Slappar helg!

ÅÅÅÅ härligt med hemma helg! I fredags la jag mig redan vid 21 och sov i 12 timmar. Härligt X) Sedan tog vi en sväng till Ullared, men det skulle vi inte gjort. Det var jätte mkt folk där. Det var 1 och 1/2 timmas kö för att komma in -.- och väl inne var det knökat med folk. Jag var glad att vi inte tog någon vagn det gick knappt att röra sig där inne utan vagn. Men men vi skulle ändå inte ha så mkt. Jag köpte tre filmer, en sårspray til hästen två par röda ridstrumpor från Jacson och lite annat smått och gott.

Sedan åkte vi en sväng till mormor och morfar där vi åt lite go mat. Sen bar det av hemmåt. Väl hemma vid 20 tiden så drog jag på mig jogging kläderna och stack ut på en runda på 30 min. Suger fick följa med. Sedan la jag mig vid midnatt efter att jag tittat på Ocen´s eleven.


Idag vaknade jag vid 9 tiden när pappa skulle åka iväg. Sedan hade jag lite svårt att sova men tillslut så gjorde jag det i alla fall. När jag sedan vaknade så var det solsken ute. Härligt ;) Nu slappar jag bara och skall kanske se på en av de nyinköppta filmerna från igår alla med Jonny Depp XP Det blev så av en slump.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0