Cykeltur

Hejsan alla bloggläsare!

Jag är fortfarande sjuk, (inte kul) och det är inte heller så kul eftersom jag kom hit jobbade i två dagar och sedan har varit sängliggande. Så jag känner mig lite skyldig. Men som A sa, jag har ju inte bett om att bli sjuk.

Ska jag vara ärlig så längtar jag hem ganska mycket nu. Men jag SKALL INTE åka hem efter bara två dagars jobb! Först skall jag bli frisk och sedan skall jag ge det en vecka innan jag beslutar något. (edit: jag har alltså nu inga som helst planer på att åka hem!!!)

I alla fall, har typ ingen mat alls så måste ta mig en cykeltur och handla. Det finns en butik bara 1 km bort. Men där finns inget jag känner igen. Men någon km längre bort finns det en coop, samma kedja som vi har i Sverige. Så där borde det finnas lite mer. Se om min kropp pallar att cykla den biten ;) Gissa vad jag skall köpa. Jo riktig tjockismat, cola, glass och chips och mat då självklart :P En fågel viskade också i mitt öra att det fanns en pizzeria där med xP Känner att jag behöver sånt just nu.

Ja nu har ni fått lite update om vad som händer här. Absolut ingenting! Haha ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0