Nystart

Hej alla!
Tänkte att jag skulle starta upp bloggen igen nu när jag är på praktik i Holland. Tänkte att det kanske vore kul för er där hemma att läsa och se hur jag har det.

Jag är då i ett stall som heter stall Linssen. Det ligger i Holland nära den Tyska gränsen mot Dusseldorf. Det är ett tävlingsstall med inriktning hoppning. Så mycket mer än så vet jag inte själv än.

Jag flög ifrån Landvetter kl 20.20 och blev hämtad utav min handledare A och hennes kusin vid 22.00. Sedan tog det ca 45 min till anläggningen som då ligger i närheten av Venlo.

Nej nu får jag nog allt ta och sova lite. Börjar kl 7.30 imorgon. Ni frå roa er med lite bilder på stallet ifrån deras hemsida sålänge.
 
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0