Engelska lektion

Nu har jag en soft engelska lektion där vi ska skriva frågor om texter som vi läser. Dessa texter handlar ju roligt nog om hästar och hanteringen med dem. Något gammalmodig hästhantering dock, men bra, lite förberedande inför utlandspraktiken i trean.

Idag fick vi en hål 1,5 timma innan lunch så jag passade på att rida Griffe då. Ikväll är nämligen ridhuset bokat för agility. Jag red mycket lösgörande och försökte bara få honom ärligt fram. Jag red igenom programen inför på fredag och det kändes väldigt bra i slutet. Dock måste jag nog limma fast mina händer vid tyglarna då jag hela tiden låter dem glida ut. Idag skyller jag på fleccevantarna jag red med. Men på fredag så har jag ingen ursäkt. Så nu får jag ta och skärpa mig ;)

Nu får jag ta och jobba lite mer med spotify på högsta.


Tröjan du hatar - Norlie & KKV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0