Sjukdag!

Efter utsläppet imorse så bestämde jag mig för att sjukanmäla mig. Jag mådde verkligen inte bra och har inte gjort på flera dagar. Nu känner jag mig ändå liiite bättre då jag sovit största delen av dagen och ätit alvedon regelbundet.

Så nu skall jag försöka dra mig till stallet medans jag är piggare. Jag skall puttsa allt inför morgondagens klubbtävling, jag valde att vara med ändå då jag varit så taggad för detta länge + att jag missade föra programridningen och det är bra att vara med nu för betyget i specialidrotten. Men jag ska nog orka med. Bara jag lägger mig tidigt ikväll.

Jag ska bara skritta och trava Griffe lite ute på galoppbanan idag. Han brukar vara lite piggare dagen efter om man har ridit ute, så så blir det.

Ne nu ska jag dra mig ut i kylan. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0