Diss till KL

Jag måste nog erkänna att jag har gått och tröttnat helt på Kingsland. Alla har deras drejeroch igentligen (tänk efter odentligt) är de egentligen så snygga?! Jag tycker de är ganska tråkiga faktiskt. Visst tycker jag deras pikeer och tjocktröjor är snygga och vissa ridbyxor är helt okej. Men igentligen så är det ju bara samma saker som kommer om och om igen.

Däremot har jag fastnat mer och mer för equilines produkter. Även pikeurs grejer är snygga men inte heller här så mycket fantasi.






Kommentarer
Postat av: sanna

Håller med! Det kommer något nytt varje år men sen är det mycket är nästan lika bara att dom typ byter färg eller nått sånt..

2012-01-09 @ 13:50:48
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: Jannika

Älskar pikuers ridbyxor otroligt sköna bra passform och snygga :D Men kan hålla med dig angående kingsland..

2012-01-10 @ 13:45:43
URL: http://jkstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0