Lördag den 14:de var min försenade fredag dem 13:de.

Lördag den 14:de var min försenade fredag dem 13:de.

Var jätte taggad och skulle rida ett regält dressyrpass på Griffe igår men så när jag skulle krattsa hovarna så har han då tappat en sko -.- Störigt! Men hovslagaren skulle ändå komma nu i veckan så jag ska bara försöka få han att komma tidigare. Annars får jag väl ta med han till tappsko kompitens kursen och slå på den själv xP

Så det blev ingen ridning igår då med andra ord. Hovslagaren klagar redan på att det inte finns någonting att ta bort av hovarna innan han börjar blöda, så jag vill inte riskera att den slits mer genom att rida honom. Jag får se lite hur jag gör beroende på när hovslagaren kan komma, vill ju inte att han ska stå igentligen.

Kan ju bara tillägga eftersom jag bloggat så dåligt denna veckan att Griffe har gått supperbra hela veckan. Det har inte varit ett enda pass som inte gått bra :D

Nu ska jag ta och slappa lite till innan jag drar till stallet. Jag ska dessutom ta kort när Rebecca hoppar med sin ponny Nelson.

//Emma

Kommentarer
Postat av: ammie

Vad roligt ATT han går så bra för dig ! Du är jätte duktig som fixar vinning så bra.

2012-01-15 @ 23:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0