Otur

Idag skulle en kompis komma med sin häst och vi skulle rida tillsammans men den planen gick i stöpet när jag imorse när jag var ute för att fodra upptäckte att Griffe fått en äkligt sår på ögonlocket och han var regält svullen och öm. Han hade dessutom fläkt bort all päls i hela pannan.
Boxen var halft demolerad (mellan väggen hade förskjutits typ 50 cm och det hade sprukit lite överallt.) Vi tror att han har ramlat och att det är det som orsakat detta, men jag kan inte hitta vad det är han har skadat sig på.

Det är inte så illa så vi böhöver åka till veterinären men det blir ingen ridning idag.

(Jag är igentligen lite glad att boxen gått sönder, för vi har haft planer på att bygga om stallet helt och hållet och nu måste vi ju göra det)

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV 749-759 kr + frakt 69 kr

2012-01-07 @ 11:50:10
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0