Packa ner - resa - packa upp -.-

Idag har dagen har gått väldigt fort. Det började med att jag gick upp tidigt för att fodra sedan snabbt in och äta frukost sedan direkt ut och sätta igång och klippa Griffe, jag han dock bara halvvägs då maskinen krånglade så han är lite allmänt ful nu :P tömma boxen gjorde jag också.

Julia gick iväg med mighty för att slå på en tappsko och då blev Griffe sådär fåning igen och stod och piafferade i gången -.-

Sedan var det dags att packa in all packning och häst, sen bar det av mot plönninge.Jag var så megatrött så jag sov större delen av resan ner. Men sen var det bara att sätta igång och packa upp allt igen och fixa iordning åt Griffe i stallet mm.

Nu sitter jag på rummet nyss hemkommen efter att ha vart och ätit pizza i Harplinge. Känns konstigt men ändå skönt att vara tillbacka. Dock så saknas en av dem viktgaste pusselbitarna som gör att jag trivs här. Så jag hoppas att den snart kommer tillbaka <3

Nu blir det väl lite filmtittande och sedan ska jag nanna tidigt.

//Emma

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: den finns kvar! :)

Den är vattenavstötande och impregnerad.

Hittar ingen bättre bild än denna: http://carlssonpataket.se/wp-content/uploads/2012/01/DSC01434bc.jpg

(har inte använt den så mycket, så det är därför jag inte har så mycket bilder med den)

2012-01-08 @ 20:10:23
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Anonym

Haha, du är allt för gullig du! Hur det än blir, kommer du inte bli av med mig så lätt! ;)<3

2012-01-08 @ 20:58:53
Postat av: Sara Carlsson

sv: den är lagom i längden, men för bred för mig :)

2012-01-08 @ 21:00:57
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Anonym

Du är ju för gullig du! Hur det än blir så kommer du inte bli av med mig så lätt! ;)<3

2012-01-08 @ 21:01:08
Postat av: ronja

Du är ju för gullig du! Hur det är blir så kommer du inte bli av med mig så lätt! ;)<3

2012-01-08 @ 21:02:59
Postat av: Emma - man måste satsa för att vinna!

Naw Ronnis, jag säger det samma <3

2012-01-08 @ 21:18:08
URL: http://emmahulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0