Pang på!

Skolan startar direkt med föreläsning i hästkunskap.

Jag red Griffe i morse innan lunch. Jag red på terrängbanan där hindrerna var undanstädade, eftersom marken var frusen så gick det bra trotts att han halkade lite ibland. Anledningen till att jag red där var att paddocken var som cement, stora ridhusets tak fortfarande sönder och nytt, väldigt djupt underlag i lilla så där gick inte att rida.

Det gick i alla fall jätte bra, jag har ju inte ridit han på tre dagar pga ögat och resan igår. Men han vat fint framme, mjuk och följsam. Jätte nöjd med honom :)

Jag lånade också skolans klippmaskin så ikväll blir det till att klippa färdigt Griffe!


//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0