Soft dag!

  • Jag gick upp 07.30 och åt frukost
  • Första lektionen Kunskapstorg men jag har inget att pluga på
  • Sover i 2 h
  • Går upp för att gå på Photoshop lektion 10.10 men vi har ingen lärare så jag gick till rummet igen och läste
  • 11.40 Lunch
Och nu väntar jag på att klockan ska bli 12.45 så vi kan gå till nästa photoshop lektion som vi inte heller kommer ha någon lärare. Gissa vad vi har fjärde lektionen? Jo photoshop! >_< sååå jag var ledig hela dagen idag.

Om jag hade vetat det tidigare så hade jag sovit länge och sedan stuckit till stallet. Men det ska jag göra så fort vi sett att läran inte kommit.

Kul att det kan bli såhär varje onsdag då hon typ aldrig kommer :/ Jaja men man får inte bli ledsen när man blir ledig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0