Nostalgi <3

Ibland har man en sådan dag när man är tänker onödigt mycket på det förflutana. Idag är en sådan dag för mig. Tankar som, Varför hände detta? Vad hade jag kunnat göra annorlunda? Hur hade livet sett ut nu om detta inte hade hänt? sunurrar runt i skallen. Men hela tiden måste jag samtidigt påminna mig själv om att det som hände kanske ändå var till det bästa. Jag hade en underbar tid med dig som jag aldrig kommer att glömma. Vi hade många motgångar men också framgångar. Du lärde mig mycket om livet. Jag saknar dig varje dag även fast jag har gått vidare. Du kommer alltid att finnas med mig vart jag än går. Jag kommer alltid att saknar dig mitt hjärta


I believe that everything happens for a reason. Sometimes good things fall apart so better things can fall together. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0