Praktik hos Svante Johansson

Heej, nu vart det ett tag sedan jag skrev. Jag är iaf på plats på min praktik hos Svante Johansson i Varberg där jag ska spendera mina närmaste 5 veckor. Det har varit lite strul med Griffe och han trivdes inte i det stallet han först stod i då han var mycket själv. De andra hästarna togs inte in försen ca 21 på kvällen -.- Så i tisdags fick vi flytta honom till ett annat stall lite längre bort och där har han trivts jätte bra. Så SJUKT fint stall. Bilder skall ni få ;)

Idag är jag iaf ledig, detta för att jag ska jobba i helgen. På söndag ska jag åka med Svante på tävling så det ska bli skoj.

Snabbt sammanfattat så har jag denna veckan fått longera en massa hästar, göra iordning hästar åt Svante, mocka 2 gånger om dagen, fodra 4 gånger om dagen, ridit några hästar, släppt ut in ur hagarna varannan timme mm. mm.

En av hästarna jag red i onsdags.

//Emma

Kommentarer
Postat av: Hanna Ling

Vad roligt att ha praktik där! Otroligt mysig gård och stall! Såg dej när jag och min klass var där, vi var där i Onsdags kväll ;)

2012-03-16 @ 19:26:41
URL: http://shettisgalen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hoppas det går bra och är lärorikt :) Haft en kompis som hade praktik där som sa att det var bra :) Lycka till!

2012-07-23 @ 19:34:06
URL: http://teamemelielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0