Det värmer!

Nu ska jag gå och lägga mig. Upp tidigt imån! Red bara ut i skritt i 30 min på Griffe idag. Han har gått ganska mycket de sista och både han och jag behövde ta det lite lungt idag.

Ni får filmerna ioch bilderna ifrån gårdagens dressyrpass imån istället men här kommer ett smakprov.



PS: Jag tror Griffe har vårkänslor, för när jag gick för att hämta honom i hagen så travade/galopperade runt som värsta hingsten. Några rejäla bocksprång blev det också. Jag tror han stylade lite för stoet i hagen brevid.

Det sötaste av allt var att när han såg mig så travade han direkt till mig och så jättelyklig ut. Det värmer :) Annars så brukar man få gå och hämta honom i hagen eller så kommer han låååångsamt -.-

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0